Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

Snart är semstern slut

Av Anna - 23 juli 2008 09:51

Det är inte klokt vad tiden går fort. I början av sommaren tänkte jag "Herregud, 8 veckors ledighet, vad ska jag göra?" Nu tänker jag "Herregud, det har redan gått 5 och en halv vecka, hur ska jag hinna med allt?" Visst är det konstigt. Man blir aldrig nöjd. Visst, klart att jag vill tillbaka till jobbet, stortrivs, men inte redan.

På måndag (när jag har exakt 2 veckor kvar av min semester) börjar min man sin semester och gissa om vi har speckat schema. Först ska vi till Åland, sedan till Finland och sist med mina föräldrar på sjön. Ja, det kommer verkligen att hända en massa grejer i slutet av min semester, men det är ju just detta jag längtat efter. Spendera lite tid tillsammans med min man och vår son. Synd bara att allt ska hända i slutet.

Just nu befinner vi oss hos svärföräldrarna och hade planer att ligga i solen hela dagen, men det verkar inte komma någon sol. Vart är den? Kan inte fatta att solen inte varit framme nästan nåt i sommar. Men, man ska ju inte klaga, maj var ju verkligen jättefint och det var ju tur att det inte regnade på vår stora dag.


Nu är det dags att hitta på lite grejer, klockan är väl snart 10, bäst att sätta fart. Måste hinna njuta till max av min resterande semester!


Kram på er alla så länge, som ni vet är vår dator urfunktion och jag vet ine när jag kan blogga nästa gång. Men ni som troget kollar min mail, håll ut, datorn ska fixas- vet bara inte när ännu!

 
 
Ingen bild

P

24 juli 2008 07:48

Fullt upp somvanligt ; )

 
jess

jess

24 juli 2008 08:57

Ja gumman, visst är det sjukt vad tiden går fort! Jimmy har snart haft hela sin semester och vi har knappt gjort någonting. Vädret har i och för sig inte varit det bästa, men jag fattar inte vert tiden tar vägen.
Ser verkligen fram emot söndagen!! Ska bli så roligt att ses!
Kramar

http://vonanka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 augusti 2008 10:24

Jag flyttar min blogg till annagrillfors.blogspot.com Alla ni som troget läser om mig och mina vardagliga bestyr får självklar följa med mig dit istället. Alla ni andra åxå, såklart!   ...

Av Anna - 30 augusti 2008 23:32

Just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet hemma hos Linus och Martina och försöker skriva ett inlägg, trots en hel del mängd vin i kroppen. Vet allstå inte hur detta kommer sluta. Alla barnen sover sött, våran son i soffan, svettig som en liten gris un...

Av Anna - 30 augusti 2008 15:02

Nu har jag äntligen varit och blivit klippt. Det kändes nästan som en evighet sedan men det är ju bara två och en halv månad sedna jag var och fixade mig. Nu känns det verkligen skönt. Lite nyfrissad i håret med både ny frissa och slingor. Åhhh vad d...

Av Anna - 29 augusti 2008 12:19

Efter en mer eller mindre (läs mer) skitjobbig vecka är det så äntligen fredag. Jag måste säga att det känns hur skönt som helst. I morgon ska jag bli klippt, det är nåt jag verkligen längtat efter, ser inte helt OK ut i skallen direkt. Men annars ko...

Av Anna - 26 augusti 2008 10:19

...blir det den här veckan för mig. Igår hade vi arbetsplatsmöte, i dag möte med arbetslaget och i morgon föräldrarmöte. Jag är redan helt slut och det är bara tisdag. Gissa om jag kommer somna sött i soffan på fredag. Annars rullar det på, terminen ...

Ovido - Quiz & Flashcards