Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

...så kom värmen...

Av Anna - 25 juli 2008 20:44

...äntligen, måste jag säga. Men här sitter jag i min lägenhet och kan inte ta mig till nåt bad. Lite typiskt. Visst, det är klart, vi har ju åkt på kvällen när min man har slutat jobba och badat ett par kväller, men det är inte riktigt samma sak. Då- är det enligt min mening alldeles för kallt i vattnet för att njuta. Nä, bli och körkort skulle man ha, eller varför inte ett hus med pool. Ja, det är ju verkligen något att tänka på.

I går kväll var Johanna här, det var hur mysigt som helst. Vet inte om vi träffats sedan bröllopet men jag hoppas verkligen att vi har det. Hur som helst, vi hade jättetrevligt. Åt hemmagjord pizza och tog med oss fruktsalladen (efterrätten) till Fjällnora där min man och son skulle kvällsbada. Jag och Johanna satt och var panelhönor i en märklig grässluttning som gav träsmak.

Idag har lilleman och jag varit på 4H gården en liten stund, han fick ta sin egen cykel dit. Det var mysigt men eftersom sonen just lärt sig ordet Bajs upptäckte han (och meddelade högt till övriga besökare) att det fanns en hel del av detta i hagarna. Nja, han pratar ju ialla fall.


På söndag kommer Jimmy, Jessica och lilla Nellie hit på besök. Något jag verkligen ser framemot. Ska bli hur kul som helst och sen börjar min man sin semester. Gissa om jag har längtat!

 
 
Ingen bild

P

27 juli 2008 07:23

Haha! Då ska jag lära honom att säga kiss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 augusti 2008 10:24

Jag flyttar min blogg till annagrillfors.blogspot.com Alla ni som troget läser om mig och mina vardagliga bestyr får självklar följa med mig dit istället. Alla ni andra åxå, såklart!   ...

Av Anna - 30 augusti 2008 23:32

Just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet hemma hos Linus och Martina och försöker skriva ett inlägg, trots en hel del mängd vin i kroppen. Vet allstå inte hur detta kommer sluta. Alla barnen sover sött, våran son i soffan, svettig som en liten gris un...

Av Anna - 30 augusti 2008 15:02

Nu har jag äntligen varit och blivit klippt. Det kändes nästan som en evighet sedan men det är ju bara två och en halv månad sedna jag var och fixade mig. Nu känns det verkligen skönt. Lite nyfrissad i håret med både ny frissa och slingor. Åhhh vad d...

Av Anna - 29 augusti 2008 12:19

Efter en mer eller mindre (läs mer) skitjobbig vecka är det så äntligen fredag. Jag måste säga att det känns hur skönt som helst. I morgon ska jag bli klippt, det är nåt jag verkligen längtat efter, ser inte helt OK ut i skallen direkt. Men annars ko...

Av Anna - 26 augusti 2008 10:19

...blir det den här veckan för mig. Igår hade vi arbetsplatsmöte, i dag möte med arbetslaget och i morgon föräldrarmöte. Jag är redan helt slut och det är bara tisdag. Gissa om jag kommer somna sött i soffan på fredag. Annars rullar det på, terminen ...

Ovido - Quiz & Flashcards