Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Anna - 8 augusti 2008 20:16

Idag har jag, mamma och lilleman varit i eskilstuna på det berömda TUNA PARK. Jag letade efter byxor men hittade som vanligt inga. Nej, men ett regnställ kom jag hem med, även ett underlakan till sonens säng och lite polotröjer inför vintern till lillemans (förhoppningsvisa) snöaktiviteter.

Men inte kan jag säga att köpcentrumet Tuna Park vr så mycket att ha, inga bra lunchställen fanns och ingenting i affärerna. Nä, det var mest en flopp faktiskt.

Nu har vi alla ätit tacos (utom min far- han äter inte tacos och fick i stället njuta sin fredagsmiddag bestående av falukorv i ugn och makaroner), men det var gott.

Hoppas även på lite ost och kex här hemma hos föräldrarna innan det är dags att sova.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards