Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Anna - 13 augusti 2008 09:35

...jag var ensam hemma en hel kväll. Det var jag igår kväll och gissa om det var skönt. Middagen bestod av spaggeti och riven ost med massor av ketschup. Gissa omd et var gott- kanske det godaste jag ätit på mycket länge. Under filt i soffan med film, te och popcorn låg jag halva kvällen och bara njöt av att vara ensam hemma. Avlutade sedan kvällen med att läsa lite ur min bok "Flickan under gatan", tor att den heter så, men jag har svårt att hålla ögonen öppna om kvällarna så jag läser knappt ett kapitel i taget.

Ikväll är ordningen nästan tillbaka som vanligt igen, mannen ska iväg och spela golf så det blir en myskväll med Lilleman för min del. Kommer blir supermysigt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards