Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Anna - 1 januari 2008 09:33

Då var 2008 redan här. Helt galet, har jobbat så mycket den sista tiden att jag knappt hunnit reagera över varken jul eller nyår. Det var ialla fall sista dagen i går på systemet, kan inte fatta det riktigt. Håller tummarna att jag slipper komma tillbaka dit men vill ändå inte hoppas för mycket, kanske behöver jag ett sommarjobb i sommar och då är ju systemet alltid ok.

Nu är jag ledig i ett par dagar, sex för att vara exakt och sedan ska jag jobba som lärare på en 75% tjänst, om jag inte minns fel. Det ska bli så kul och jag längtar lite efter måndagen den 7:e då jag ska tillbaka till min bästa arbetsplats.

I morgon börjar lilleman på dagis, vi ska börja skola in honom i en timme så ska det ökas på. Det kommer säkert gå bra och antagligen är det värst för oss föräldrar. Har han blivit så stor, redan? Han var en liten bebis för inte allt för länge sedan. Lite svårt att inse att tiden bara rinner iväg. Min lilla kille har blivit så stor. Ja det är bara att gilla läget, vad annars kan man göra...

Ovido - Quiz & Flashcards