Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Anna - 17 januari 2008 20:17

Torsdagkväll, ingen stor kväll att tala om och därför blir jag lika förvånad som vanligt. Det finns inget att titta på. En fredagkväll med dålig TV tablå- kan jag köpa, en lördagkväll likaså men en vanlig hederlig torsdagskväll och absolut nada att se? Nä, det fattar jag inte. Fyran visar Handbolls VM, ok nu råkar inte alla vara intresserade av detta. Antikrundan på ettan, nåt annat konstigt på tvåan. Trean visar visst nåt program om människor som äter sig till döds.

Vad ska man kolla på egentligen? MTV ligger närmast mitt hjärta just nu kan jag säga, de visar hur olika kändisar bor och spenderar sina pengar. Inte ett dugg intressant men hellre det är antikrundan och handboll.

Blir galen!

Klockan har inte hunnit bli 20,30 ännu men är det meningen att man ska lägga sig i samma tid som ungarna bara för att det inte finns nåt att se?


Tack och lov för datorer då kan man ju kolla sina favorit sider i lugn och ro ialla fall, utan att vara rädd att man missar nåt viktigt TVprogram.

Av Anna - 17 januari 2008 08:56

...av att jag har varit sjuk sedan i lärdagskväll. Har helt enkelt inte orkat. Mina ögonglober har värkt så jag trott att jag ska bli tokig. I måndags låg jag hela dagen och blundade. Helt galet. I tisdags vilade jag bara- inte en blund på hela dagen och i går var jag till doktorn. Det visade sig att jag har åkt på bihåleinflammation och blev sjukskriven i tio dagar. Måste man vara sjukskriven bara för at man äter penicilin? Fattar ingetning. Har nu börjat äta mina hemska Kåvepenin och känner mig ialla fall så pigg att jag orkar blogga, alltid något.

Nä, denna vecka har inte varit rolig och inte särskilt händelserik, jag har legat på soffan, snorat, hostat, druckit massor av vatten, juice och te. Frusit och svettats om vartannat, med andra od haft en jäklig tråkig vecka. Nu när min medecin börjar verka hoppas jag att jag ska orka lite mer. Längtra efter kaffe, har inte druckit en endaste kopp sedan i söndags, bara bäljat i mig te. Inte heller har jag ätit ordentligt, blir hungrig men vill inte äta. Mjuka smörgåsar har varit min mat under det senaste dagarna och då har det gjort för ont att tugga, helt kontisgt. Hoppas nu att jag ska vilja äta lite, vore gott med mat.... får se om det känns likadant när det är dags för lunch.

Ovido - Quiz & Flashcards