Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anna - 1 april 2008 20:49

Ja, det är inte så att jag blir förvånad direkt, eftersom det blir lika låååååååånga tisdagar varje vecka, men det är ruggigt irreterande. Börjar på 8.00 (åker hemifån strax efter 06.30) och slutar 16.30 (är aldrig hemma före 18.00) men idag var det nåt strul med pendeltåget, vilket det typ alltid är så jag var inte hemma förrän strax efter 18.30 Inte så kul.

I morgon blir det åxå en lång dag eftersom jag ska åka med en nia till Stockholm universitet och kolla lite. Spännande, jag har ju aldrig varit där har ju pluggat här i U-a. Torsdag har jag tagit på mig lite vikarietid så jag kommer få en lång dag även då. Men fredag, då tänker jag minsann inte göra några extra grejer. 

Måste erkänna att jag längtar en aning till min sköna säng, men den får vänta ett litet tag till eftersom sambon precis serverade rykande te och riskakor. Mummmmmmmmms! 

Ovido - Quiz & Flashcards