Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Anna - 2 juni 2008 18:30

Nu har jag äntligen fått min älskade sambo för evigt. I lördags stod jag vacker brud med fin klänning, släp och slöja. Helt underbart. Lägger inte in några kort idag, väntar tills jag hunnit samla alla så jag kan lägga in det bästa.

Det var absolut en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag är så lycklig och jättestolt över min ljuvliga ring. Kollar på den hela tiden, kan inte riktigt fatta att dagen B, redan passerat. Att planera bröllop tar lång tid och nu är det redan över. Men, vilken dag vi hade- när vi fick varandra. 


Tack alla ni som var med och förgyllde vår dag. Särskilt tack till:

Johanna- bättre tärna har nog aldrig funnits! 

Linus- din insats var outstanding. Tur att du inte svimmade i kyrkan..

Therez- vilken underbar kväll det blev, mycket tack vare dig. Du är ett proffs!

Martina- snällt av dig att låna ut din make och jättefint att du gick en sväng med sonen på söndagen så han somnade.

Vi kommer aldrig glömma era storslagna insatser, tack igen! 

Ovido - Quiz & Flashcards