Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Anna - 18 juni 2008 13:41

Idag har jag dragit med lilltjejen och Pernilla ner på stan då jg skulle göra en mängd olika ärrenden.

* Först skulle jag till Åhlens och byta min bok, köpte den för en månad sedan och i går kväll när jag trodde jag var nära att få veta vem mördaren är hade boken inget slut. Hur typiskt som helst. Det var bara att byta. Nu blir det läsa av...

* Andra stopet var att växla lite pengar till Kroatiska kona där vi ska spendera vår smekmånad som börjar om en och en halv vecka! Hur nice kommer inte det att bli. 

*  Sen var det dags att lukta på perfumer inför resan, det är ju hög tid att göra beställning. Hittade en som jag tänker köpa på flyget, DKNY Delicious någonting. Den måste jag bara ha. 

*  Apollo nästa, byta namn på min biljett, vill ju så klart att det ska stå det riktiga namnet numera när man gått och blivit fru. Dessutom kommer det ju stå Grillfors i passet så det var lika bra att ändra.

*  Sista stoppet var APfastigheter, vill naturligtvis att det står rätt namn på dörren och i deras papper, kan ju vara lite lättare för brevbäraren åxå. Man måste ju tänka på sina medmänniskor ibland.


Efter att dessa ärrenden var gjorde var det bara att traksa hem till Pernilla  och laga mat. Lilla gosen sover som en stock så nu har vi lite tid att sitta vid datorn. Hur skön dag som helst. Har fixat med det mesta. Känns hur bra som helst. 

Ovido - Quiz & Flashcards