Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Anna - 11 juni 2008 15:35

Idag har det varit en skön dag, med skolavslutning och kommande fest med jobbkamraterna innan sommaren tar vid. Sitter just nu hemma hos min jobbkompis Åsa, där jag även ska sova i natt, och dricker lite drinkar. Så ljuvligt. Hade kunnat vara lite bättre väder, men det spelar egentligen ingen roll eftersom vi ändå sitter inne.

Inte en tår rullade ner under skolavslutingen, fast det är klart, hade jag haft chans att säga ordentligt hej då till 9:orna hade jag nog grinat. Konstigt att man kan fastna för vissa så mycket när man inte varit på en skola så länge.

Tre var antalet rosor jag fick av eleverna idag. Hur gulliga som helst. En av dessa kom just från en av mina 9:or som jag gillar så mycket, det var verkligen kul. De två andra kom från mina handledar elever, jag blev verkligen glad. Tänk vad en blomma kan betyda mycket.


Nu blir det party! 

Av Anna - 11 juni 2008 08:57

...och det känns som när jag själv var elev och skulle sluta skolan, superpirrigt alltså.

Sitter på skolan och förbereder mig mentalt inför detta, kommer jag grina? Jo, det är ju nästan självklart. Jag är ju, som alla vet, en riktig tjutis. Hoppas bara ingen kommer se!

Ovido - Quiz & Flashcards