Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Anna - 16 juni 2008 13:22

.....tillbringar jag på jobbet. Lite ironiskt om du frågar mig. Men, som ansvarstagande lärare och vuxen var jag tvungen att åka in idag och göra klart allt jag inte hann med i fredags. Lite pappersarbete och pizza till lunch.

Vi är några tappra här idag så det är lite mysigt nästan. Men, nej, jag har inte åkt in för att jag inte kan skilja mig från mitt jobb, utan sarare för att slippa gå hela sommaren och ha dåligt samvete för sånt jag inte hunnit göra.

Men, nu ska jag alldeles snart åka hemmåt och påbörja min 8 veckor långa semester, kanske blir det till att fira med lite vin... Vem vet vad kvällen har att erbjuda! (Säkert fotboll, sambon är ju helt tokig i allt vad Zlatan och EM heter....)

Ha en skön dag alla ni som fortfarande jobbar och sitter inne i kontorslandskap och svettas!

Ovido - Quiz & Flashcards