Alla inlägg den 5 december 2006

Av Anna - 5 december 2006 21:16

Jag glömde bara säga att jag såg tv4:as visning av Markus vinnarvideo. Konstigt, när jag hörde låten i fredags tyckte jag inte att den var så bra men med video och allt, jo den är allt helt ok. Ibland blir man glatt överraskad.

Av Anna - 5 december 2006 21:05

I morse ringde jag till min underbara vän Evelina för att kolla läget, har nämligen hört att hon ska flytta efter jul. Hon kom upp och hälsade på i flera timmar. Vi pratade, fikade (ej viktväktar känsliga bör fortsätta läsa nu...) av det goda hon hade handlat med sig. Det var saffranskaka och digestivebitar i choklad. Verkligen kanonmysigt och supergott. Det är alltid lika kul att träffa den här mysiga tjejen, där hon befinner sig finns inget dåligt humör. Har sällan skådat, i mitt 28 åriga långa liv, en så glad och positiv männsika. Hela lägenheten sprudlar av positiva energier när hon sätter i gång. Jättekul att hon tittade förbi, nåt jag kommer minnas länge. Hoppas bara att vi hinner ses innan hon tar sitt pick och pack och lämnar Uppsala. En stor sorg faktiskt.Promenerade med henne en bit och sedan gick jag och handlade, visserligen spöregnade det och lilleman var inte alls nöjd ivagnen, men det gjorde lixom inget. Låter det som att jag blivit frälst? Ja, det kanske är nåt sånt i luften när Evelina tar besiktning!

Ovido - Quiz & Flashcards