Alla inlägg den 23 december 2006

Av Anna - 23 december 2006 08:13

Uppe med tuppen är man, precis som vanligt. Börjar bli en ful ovana att vakna vid sex tiden på morgnarna, mn det är då Lilleman vill upp. Jag kan inte bara släppa att han ligger i sin säng och blir tokig. Då går jag alltså upp.Nu på morgonen har jag haft gott om tid till att göra mig i ordnig, (svärfar hämtar oss vid 11 tiden, för julfirande) och lägga fram allt som skall packas för helgen. Visst blir det mycket packning- så har det alltid varit, även om vi nu bara ska vara borta i typ tre fyra dagar. Men har man dessutom en liten (snart) sex månaders kille som dregglar och kletar med allt så måste man ha med extra kläder. Det blir alltså två ombyten per dag för honom. Gissa om jag är glad att jag slapp ta bussen!Julfirandet för oss ser ut som följande:* Julafton- hos svärföräldrarna tillsammans med min sambos två bröder, en faster, två kusiner med respektive familj. En hel del folk med andra ord* Juldagen hos mina föräldrar tillsammans med min bror och hans fru samt deras lilla pojk, den enda kusinen vår son har.Så ser våran jul ut i år.

Av Anna - 23 december 2006 08:13

Uppe med tuppen är man, precis som vanligt. Börjar bli en ful ovana att vakna vid sex tiden på morgnarna, mn det är då Lilleman vill upp. Jag kan inte bara släppa att han ligger i sin säng och blir tokig. Då går jag alltså upp.Nu på morgonen har jag haft gott om tid till att göra mig i ordnig, (svärfar hämtar oss vid 11 tiden, för julfirande) och lägga fram allt som skall packas för helgen. Visst blir det mycket packning- så har det alltid varit, även om vi nu bara ska vara borta i typ tre fyra dagar. Men har man dessutom en liten (snart) sex månaders kille som dregglar och kletar med allt så måste man ha med extra kläder. Det blir alltså två ombyten per dag för honom. Gissa om jag är glad att jag slapp ta bussen!Julfirandet för oss ser ut som följande:* Julafton- hos svärföräldrarna tillsammans med min sambos två bröder, en faster, två kusiner med respektive familj. En hel del folk med andra ord* Juldagen hos mina föräldrar tillsammans med min bror och hans fru samt deras lilla pojk, den enda kusinen vår son har.Så ser våran jul ut i år.

Av Anna - 23 december 2006 08:13

Uppe med tuppen är man, precis som vanligt. Börjar bli en ful ovana att vakna vid sex tiden på morgnarna, mn det är då Lilleman vill upp. Jag kan inte bara släppa att han ligger i sin säng och blir tokig. Då går jag alltså upp.Nu på morgonen har jag haft gott om tid till att göra mig i ordnig, (svärfar hämtar oss vid 11 tiden, för julfirande) och lägga fram allt som skall packas för helgen. Visst blir det mycket packning- så har det alltid varit, även om vi nu bara ska vara borta i typ tre fyra dagar. Men har man dessutom en liten (snart) sex månaders kille som dregglar och kletar med allt så måste man ha med extra kläder. Det blir alltså två ombyten per dag för honom. Gissa om jag är glad att jag slapp ta bussen!Julfirandet för oss ser ut som följande:* Julafton- hos svärföräldrarna tillsammans med min sambos två bröder, en faster, två kusiner med respektive familj. En hel del folk med andra ord* Juldagen hos mina föräldrar tillsammans med min bror och hans fru samt deras lilla pojk, den enda kusinen vår son har.Så ser våran jul ut i år.

Ovido - Quiz & Flashcards