Alla inlägg den 4 november 2007

Av Anna - 4 november 2007 10:18

Varför är det alltid jag som sitter och väntar på att telefonen ska ringa? Förstår inte hur detta kommer sig egentligen, är jag oförskämt morgonpigg? Jo vissserligen vakande jag vid 7tiden i morse men betyder det att det bara är jag som gör det? Just nu sitter jag och vänar på att Johanna ska ringa. Har ringt henne en gång och då var det ingt svar, antar att hon stängt av mobilen för att slippa bli störd. Funderar nu skarpt på att ringa igen och kolla om hon slagit på telefonen, är den avstängd är det ett tydligt tecken på att hon fortfarande sover. Så här har det alltid varit för mig. Är det inte sambon eller sonen jag väntar på ska vakna så är det nån kompis. Jag har till och med suttit och väntat vid kompisars sängkanter och hoppats att de ska vakna. det värsta är när man glott tillräckligt länge på dem och de äntligen börjar skruva på sig, då öppnar de ögonen och somnar genast om.

Va fan betyder det? Typ där kan du sitta och glo på mig, det skiter jag i och nu ska jag sova en liten stund till.

Nä, gillar inte att vara den som alltid väntar på att andra ska ringa.

Förresten klockan är ju långt över 10, det är väl ingen som sover så här dags?

Ovido - Quiz & Flashcards