Alla inlägg den 28 november 2007

Av Anna - 28 november 2007 22:01

...ligger på köksbordet och vääntar på att bli tittad på. Är bra sugen men en annan måste upp tidigt i morgon så förhoppningsvis hinner vi se den i helgen, jag och sambon. Filmen beställde vi redan i höstas och nu kom den då äntligen, genom brevinkastet idag. Så himla gött.

Nu ska jag lägga mig och drömma om Harry och hans vänner.... nej det kommer jag nog inte göra. Tänkte läsa min bok åxå. Just nu håller jag på och läser en bok som jag fick av Johanna fär säkert mer än ett halvår sedan. Den har blivit liggandes i bokhyllan och så här om dagen när jag inte hade nåt att läsa hittade jag den, Små citroner gula av Marie Ingmarsson, den är verkligen bra. Blir lite sur på mig själv att jag väntat med att läsa den, men den hade nog blivit lite bortglömd.

Nä, nu måste jag ta reda på vad som händer, det är lite spännande...............


Kram på er och sovgott alla godingar som kollar min blogg!

Av Anna - 28 november 2007 19:31

Jag kan inte sluta tänka på att dagarna går så himlans fort. Helt plötsligt är det snö och minus 7 när man vaknar upp en vanlig onsdagsmorgon. Trodde inte det redan var slutet på november, inte riktigt ännu ialla fall. På med vinteroverallen och ut på långpromenad i det fina vintervädret. Vi mötte upp Nicklas och ella och sedan gick vi ner på stan. Åt god lunch på Kina och sedan gick sambon och jag vidare till sjukan för att lämna blod.

Hemmåt igen och middag och nu bakar jag en härlig sockerkaka, ska bli ljuvligt när den är klar i ugnen. Hade tänkt baka lite kanelbullar egentligen, de är ju min specialitet men vi hade ingen jäst och ingen orkade gå till affären.

Kanske blir det lite bullbak i morgon... Vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards