Alla inlägg den 18 november 2007

Av Anna - 18 november 2007 19:03

Tänk vad fort tiden går, nu sitter jag här igen och vondas lite över att det är måndag igen i morgon, redan.

Pernilla kom förbi i morse, vi åt frukost tillsammans och sedan gick vi ner på stan. Där sprang vi runt på HM och Gina Tricot, men det som inhandlades var endast ett par tights, två par vantar och en underlagscreme. Skittrist, men jag lääääängtar verkligen tills lönen kommer, oj, oj, oj vad jag ska shoppa. Har sett några hyggliga koftor och ett par snygga tröjer som jag måste införskaffa det första jag gör när stålarna rullar in. Skönt att verkligen få lön, det var ett tag sedan jag fick pengar som kändes lite i fickan.

Mamma och pappa kom förbi på eftermiddagen, en snabb kopp kaffe och sedan var de på väg igen. Idag har de varit och röjt i pappas gamla föräldrarhem, nu är det visst tomt. Känns ändå lite vemodigt. Många dopp i poolen har det blivit och ett par jular har spenderats där.

Men livet måste gå vidare, i morgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka tar fart, livet rullar på i vanlig ordning.



Ovido - Quiz & Flashcards