Alla inlägg den 15 november 2007

Av Anna - 15 november 2007 17:25

Idag har vi verkligen bara gjort urmysiga saker tillsammans i vår lilla familj. Dagen började med frukost tillsammans, hur mysigt som hlst. Sen gick vi lngproemand efter lunch och gick in i både Domkyrkan och Heliga trealdighets kyrkan. Därefter tog vi en fika på ett kafé. Helskön dag.

Nu står sambon och gräddar pannkakor. Karin och Simon är på ingång och kanske Johanna åxå, men det är inga problem här gräddas det pannkakor till en hel armé.

Av Anna - 15 november 2007 07:55

Idag har jag en ledig dag, det känns verkligen underbart. Ingen som har ringt efter mig... Vill gärna jobba men jag är trött, det känns i hela kroppen. Igår hade jag jordens huvudvärk och den höll i sig trots alvedon och vila, den var ialla fall borta nu i morse när jag vaknade. Behöver vila och inte göra nåt särskilt tror jag. Idag ska jag bara umgås med min familj, vi ska mysa, gå långpromenad och äta frukost tillsammans allihopa, det var länge sen. En helt skön vanlig ledigdag med andra ord.

Ovido - Quiz & Flashcards