Alla inlägg den 16 november 2007

Av Anna - 16 november 2007 21:44

Tänk vad mysigt det är att bli bortbjuden en fredagskväll på middag. I kväll var det Johanna och Hanna som stod för middag i deras lägenhet. Vi åt god kyckling med risotto gjord på svamp och gorgonzola sås. Supergottis och jättemysigt. Känns som att vi ätit in deras lägenhet nu, istället för inflyttningsfest. det blev dock lite sent för lilleman, men man måste ju frångå rutiner bland åxå. Är det fredagskväll så är det.


Tack tjejer för en supermysig middag med som vanligt alltid lika ljuvligt sällskap. Ha en fortsatt trevlig kväll och ta och drick lite glögg framför TV:n. 

Av Anna - 16 november 2007 16:01

Idag har jag varit och gjort cellprov, nå som alla kvinnor över 25 blir kallade till vart tredje år. Inte var det särskilt kul. Jag spände mig såklart jätemycket och var helt stel. dessutom gjorde det jätteont och jag efteråt kändes det som att jag skulle svimma. skitjobbigt. Fick lite vatten och sen frågade barnmorskan om jag ville lägga mig ner, men det kändes bara pinsamt. Dumt nog valde jag att inte lägga mig ner. När vi kom hem sen sov jag en timme, inte alls bra. Mådde verkligen dåligt efteråt.

Usch, jag tycker det känns så himla bra att det är tre år kvar tills nästa gång.

Av Anna - 16 november 2007 08:06

I går när sonen hade somnat kollade jag och sambon på film, det blev Underbara älskade. Trodde inte att den skulle vara så sorglig. Jag blev verkligen nedstämd. Som mamma oroar man sig alltid för att nåt ska hända med ens barn. Hemska tanke!

Jag blev verkligen påverkad över filmen den var verkligen jättebra.

Ovido - Quiz & Flashcards