Direktlänk till inlägg 26 december 2006

Så var julen över

Av Anna - 26 december 2006 17:00

Då var julen alltså över, ett par korta och intensiva dagar, så är allt över.Det var mysigt trots avsaknaden av snö, julstämmningen infann sig ialla fall som tur var.Julafton firade vi hos mina svärföräldrar, tillsammans med många andra släktingar åt vi middag, väntade på tomten och öppnad julklappar. Lilleman blev inte rädd för tomten som jag hade trott. Det var lyckat.Juldagen stressade vi till mina föräldrar för att fira med dom och med min bror och hans familj som kommit upp från skåne. Småpojkarna (kusinerna) hade redan vi sexmånaders ålder roligt med varandra, bådar mycket gott inför framtiden. De tittade på varandra, kände lite och skrattade åt varandra. Dessutom lekte de hej vilt med varandras leksaker och verkade gilla varandra.De mesta juilklapparna fick jag av min sambo, han hade skrivit så fint på julklappran att jag höll på att börja grina. Fällde en tyst tår när jag läste att han och sonen älskade mig. Har blivit så känslig på sistone, undrar om det har med förlossningen att göra eller om det helt enkelt ligger i min natur. Alla julklappar var bra och jag kan inte klaga på nån. Sonen fick hur mycket som helst, vi kunde inte ens ta med det hem så de blev kvar, både hos mina svärföräldrar och hos mina föräldrar. Helt otroligt!Nu återstår det bara att önska alla en god fortsättning på julen 2006

 
 
Ingen bild

Annica

27 december 2006 20:17

Hej och god fortsättning baby! Hoppas att julen varit toppen!
Jag tänkte bara säga att jag har ju, som du vet, inte förlöst några barn, men jag grinar ändå åt allt haha. Om någon vinner/förlorar i sport, om jag är arg, om jag är glad, om jag är stressad, om jag är rörd etc etc etc.........
Hörs, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 augusti 2008 10:24

Jag flyttar min blogg till annagrillfors.blogspot.com Alla ni som troget läser om mig och mina vardagliga bestyr får självklar följa med mig dit istället. Alla ni andra åxå, såklart!   ...

Av Anna - 30 augusti 2008 23:32

Just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet hemma hos Linus och Martina och försöker skriva ett inlägg, trots en hel del mängd vin i kroppen. Vet allstå inte hur detta kommer sluta. Alla barnen sover sött, våran son i soffan, svettig som en liten gris un...

Av Anna - 30 augusti 2008 15:02

Nu har jag äntligen varit och blivit klippt. Det kändes nästan som en evighet sedan men det är ju bara två och en halv månad sedna jag var och fixade mig. Nu känns det verkligen skönt. Lite nyfrissad i håret med både ny frissa och slingor. Åhhh vad d...

Av Anna - 29 augusti 2008 12:19

Efter en mer eller mindre (läs mer) skitjobbig vecka är det så äntligen fredag. Jag måste säga att det känns hur skönt som helst. I morgon ska jag bli klippt, det är nåt jag verkligen längtat efter, ser inte helt OK ut i skallen direkt. Men annars ko...

Av Anna - 26 augusti 2008 10:19

...blir det den här veckan för mig. Igår hade vi arbetsplatsmöte, i dag möte med arbetslaget och i morgon föräldrarmöte. Jag är redan helt slut och det är bara tisdag. Gissa om jag kommer somna sött i soffan på fredag. Annars rullar det på, terminen ...

Ovido - Quiz & Flashcards