Direktlänk till inlägg 27 november 2007

Julbord

Av Anna - 27 november 2007 16:58

Ikväll ska Johanna och jag gå på julbord. Det ska bli så kul, har ganksa stora förväntningar, brukar inte gå på julbord så det ska bli extra kul. dessutom är det ju roligt att göra nåt på vardagskvällarna och inte bara sitta hemma och glo på TV.

Julbordet är väl egenltigen inget julbord utan mer en visning av julens varor och produkter, detta alltsammans på ICA Kvantum, som kund hos dem har vi fått inbjudan. Mat och dryck ska visas och presenteras inför kommande storhelg.

Jag tycker ändå att det känns som att gå på julbord och tycker det ska bli superkul. Rapporterar om kvällen senare.


Rapportering, som utlovat!

Shit vilken trevlig kväll. Massor av mat, massor av lokaltilverkad snaps och massa trevligt folk. Johanna och jag hade tur och hamnade bredvid ett trevligt par från Faringe. Vi pratade med varandra under kvällen och delade till och med oss av våra oilka godsaker. Lite föreläsning om de olika produkterna och de olika starka dryckerna som serverades.

God efterrätt var det åxå, en pannacotta gjord på glögg. Hur gott som helst. Dessutom fick vi i present en liten korv som påminner om cognacs medwursten, fast mycket godare!

Snacka om kanonbra kväll.

Helt nöjd går jag nu till sängs och drömer om julen........

 
 
tussegumman tittar in

tussegumman tittar in

27 november 2007 20:50

Kul att komma iväg på julbord! Det känns riktigt lyxigt särskilt om det har som det som vi var på förra året! de hade bakelser och chokladpraliner som efterätt! Konfekter i alla de slag. ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 31 augusti 2008 10:24

Jag flyttar min blogg till annagrillfors.blogspot.com Alla ni som troget läser om mig och mina vardagliga bestyr får självklar följa med mig dit istället. Alla ni andra åxå, såklart!   ...

Av Anna - 30 augusti 2008 23:32

Just nu sitter jag på vardagsrumsgolvet hemma hos Linus och Martina och försöker skriva ett inlägg, trots en hel del mängd vin i kroppen. Vet allstå inte hur detta kommer sluta. Alla barnen sover sött, våran son i soffan, svettig som en liten gris un...

Av Anna - 30 augusti 2008 15:02

Nu har jag äntligen varit och blivit klippt. Det kändes nästan som en evighet sedan men det är ju bara två och en halv månad sedna jag var och fixade mig. Nu känns det verkligen skönt. Lite nyfrissad i håret med både ny frissa och slingor. Åhhh vad d...

Av Anna - 29 augusti 2008 12:19

Efter en mer eller mindre (läs mer) skitjobbig vecka är det så äntligen fredag. Jag måste säga att det känns hur skönt som helst. I morgon ska jag bli klippt, det är nåt jag verkligen längtat efter, ser inte helt OK ut i skallen direkt. Men annars ko...

Av Anna - 26 augusti 2008 10:19

...blir det den här veckan för mig. Igår hade vi arbetsplatsmöte, i dag möte med arbetslaget och i morgon föräldrarmöte. Jag är redan helt slut och det är bara tisdag. Gissa om jag kommer somna sött i soffan på fredag. Annars rullar det på, terminen ...

Ovido - Quiz & Flashcards