Alla inlägg den 1 december 2007

Av Anna - 1 december 2007 20:26

Efter en lång förmiddag inne med diverse hushållsgöra gick jag och sonen tillsammans upp till Gränbycentrum. Runt i diverse affärer och letade efter nåt snyggt att köpa, hittade dock inget, stötte jag på Veronica, Fredrik och deras lilla dotter Emily. Vi gick och tog en fika efter att stått och snackat en del inne på KapAhl. Fikade och pratade medans ungarna jagade varandra under skratt, helt mysigt.

Kom sedan hem med lite potatis under vagnen, hade hoppats på mer, men potatis blev det. Har hittat en väska inne på Granit som jag blivit blixtförälskad i. En potentiell julklapp förstås, fast samtidigt är jag rädd att den hinner försvinna innan jul.

Dagens dilemma, ska jag köpa väskan eller ska jag våga vänta tills tomten kommer?

Ovido - Quiz & Flashcards