Alla inlägg den 30 december 2007

Av Anna - 30 december 2007 19:43

Idag är jag ledig, det känns som en evighet sedan jag var det. Skönt, har hunnit tvätta, städa och proemnerat lite med sonen på Gränby. Dessutom har jag hunnit handla och ringa en gammal kär vän som jag pratar med alltför sällan. Skönt att vara ledig, det måste jag erkänna.

Jag har världens huvudvärk, har tagit alvedon men de verkar inte funka, sitter och väntar på att huvudet ska explodera. Funderar samtidigt på om huvudet kan svullna upp om man jobbar mycket? Det känns som att detta endast kan vara ett negativt resultat på alt jobb jag gjort de två senaste månaderna. Har jag haft nån dag ledig har jag inte hunnit vila direkt. Måste fundera lite mer på om skallen kan svullna, eller kan det vara så att jag bär så mycket kunskap att hjärnan inte längre får plats? Svårt att svara på, tror nästan på det första alternativet än det senare ialla fall.

Måste fortsätta tycka synd om mig nu.

Ovido - Quiz & Flashcards