Alla inlägg den 7 december 2007

Av Anna - 7 december 2007 14:55

Idag har det verkligen inte varit min dag, nån hade snott videon som jag hade bokat. Typiskt!

Utdelning av betyg- gick sådär. En del blev väldigt besvikna medan andra säkert förstod min motivation. Missade tåget precis, såg hur det långsamt rullade ut från stationen och jag stod kvar på perongen. Typist igen.

Har nu äntligen kommit hem efter en hård cykeltur i motvind och regn. Saknar min familj så jag kan dö, det gör ont i hela själen efter mina älskade killar, hur långt är det egentligen kvar till tisdag?

Ska denna fredag sluta såhär?

Hoppas verkligen inte det, ska hem till Johanna och äta Tacos om en stund. Tänkte låna hennes badkar och sedan kommer Karin dit åxå. Tänkte dricka lite vin och kolla på IDOL-finalen. Känns som att fredagen kommer sluta på ett bättre sätt en den startat, hur gött som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards