Alla inlägg den 23 december 2007

Av Anna - 23 december 2007 05:34

Varför vaknar man samma tid på helgerna som man gör under vardagarna? Skilnaden är ganska stor tycker jag,

för det första: Ingen väckarklockan behövs på helgen, men alltid på vardagen. För det andra så finns det lixom ingen anledning till att stiga upp 04,50 om man inte behöver.

Sitter här nu och blickar ut över gården, i några hushåll lyser faktiskt en del lampor trots den tidiga timmen. Normalt sett denna tid brukar min lägenhet vara den enda som visar livstecken. Är detta verkligen sunt? Kan inte komma på ett bra svar med en bra motivation. Vet ialla fall att jag tycker det är lite väl tidigt en söndagsmorgon. Men inget ont som inte har nåt gott med sig, jag kommer hinna fixa allt jag ska innan jag åker till mina föräldrar och firar jul.

Ovido - Quiz & Flashcards