Alla inlägg den 4 december 2007

Av Anna - 4 december 2007 20:56

I morse vet jag inte vad som hände egentligen, men helt fel blev det. Mössan var kvar i sovrummet, vantarna blev kvar i lägenheten och jag lånade Pernillas i all hast. Hade inte tid att springa upp efter varken mössan eller vantarna, tiden tickar på i ett fastligt tempo när man har tider att passa. Hur som helst. Väl nere vid centralen här i Uppsala kom jag på att jag hade glömt plånboken, jaha då blir det ju genast svårare att ta sig till Stockholm och jobb så det var bara att vända cykeln och trampa hemmåt. Hur kul var det? Dessutom hade det börja regna. Ni förstår hur glad jag var när jag kom hem och upptäckte att jag varit duktig och lagt plånkan i väskan redan från början. Hur kul var det? Jaha, då hade jag ju inte behövt cykla samma väg två gånger samma morgon. Skitirreterande.

Tog ett senare tåg och kom fram innan klockan hann bli 08,00 ialla fall, lite av en vinst faktiskt. Men sen har dagen bara inneburit stress, har känt mig stressad och fel hela dagen, hatar när det krånglar på morgonen.

Vet inte om krånglet berodde på att sambon och jag var ute i går kväll på galej, vi var ju och såg Magnus Uggla på Musikens Hus här i stan, det blev sent men inte läskigt sent och jag var inte trött imorse utan bara allmänt förrvirrad.

Ovido - Quiz & Flashcards