Alla inlägg den 19 december 2007

Av Anna - 19 december 2007 07:23

Under en längre tid har jag haft en förkylning som inte velat bryta ut och nu har den kommit, med besked. Så nedrans trist att gå runt och snora, nysa och hosta hela tiden. Jobbar man dessutom så känner man sig inte direkt fräsch. I dag är det jobb i Gottsunda på bolaget igen, känner redan nu hur jag kommer smitta alla stackars kunder som jag utsätter för min rinnande näsa och mina nysningar. Kanske är det lika bra att ta med ett munskydd, eller ska jag ha ett gäng liggandes bakom disken som jag kan dela ut... Måste nog fundera lite på det där.

Lite ironiskt är det ändå, har varit så rädd att drabbas av vinterkräksjukan att jag helt missat förkylningstecken. Ja, hellre är jag ju förkyld en vecka eller så än att drabbas av vinterkräkan, det är ett som är säkert.


Ovido - Quiz & Flashcards