Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Anna - 7 februari 2007 14:34

Jaha då sitter man här med hårfärg i håret som snart ska spolas ur. Håller på att göra mig fin. Ska för första gången sedan lilleman föddes få en egen kväll. Synd att man inte har vin och badkar, då hade jag kunnat ligga och njuta i min ensamhet med tända ljus. Nåväl nu har jag och Johanna bestämt att vi ska ut och äta, kanske blir det ett glas vin då...Sambon och sonen har åkt till svärföräldrarna för att hämta ett par skidor, eftermiddagen är med andra ord min alldeels egen. Känns, om jag ska vara ärlig, lite konstigt men det kommer bli en härlig kväll, det känner jag på mig. Det är ju ett tag sedan jag och Johanna träffades nu så vi kommer antagligen ha en hel del att prata om. Ska bli skönt att få komma ut lite på egenhand.Fortsättning följer, nu måste jag tvätta ur färgen. Det är alltid lika nervöst, tänk om det blir oranget elelr blått. Tror att jag stannar inne då....

Ovido - Quiz & Flashcards