Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Anna - 14 februari 2007 21:24

Jaha, då var det alla hjärtans dag i dag så. Det innebar tidig morgon för min sambo och sen kväll. Hur skulle vi fira? Jo jag lagade som vanligt lite middag och fixade lite mys här hemma. Nu sover han på soffan. Kul! Har ialla fall fått röda rosor på långt skaft, de var jättefina men vi hade ingen vas som passade. Kul!I förmiddags åkte jag till Enköping för att träffa min vän Ronny som är hemma på besök från Skåne. Jättekul att ses tycker jag, det går alldeels förlänge mellan gångerna. Det är trist att han bor så långt bort. Vi käkade lunch på en mysig grekresturang. Ingen av oss trodde väl att det var nåt men det visade sig att greken var kanon. Efter det letade vi efter presenter till några av han kompisar som fyllt år och sedan fikade vi. Det var mastigt men väldigt gott. När vi fikade passade vi på att berätta för varandra vad vi gillar och inte gillar. Frågan hur det kommer sig att vi är kompisar kom faktiskt upp.Det visade sig att vi gillar (och ogillar) helt olika saker. Konstigt. Men vi har samma underbara humor ialla fall och skrattar åt samma saker, gör vi verkligen!Fortsatte mot svärföräldrarna, går ju inte att varit i "stan" utan att träffa dem. Det var åxå helt ok, det lektes med lillemannen på golvet för fulla muggar.Tack Ronny för en kanon dag, det är alltid lika roligt att träffa dig mitt hjärta. Ta hand om dig nu och glöm inte att logga in på msn, nu kan vi snacka via webcam!Nu sova!Massor av kramar till alla som läser min blogg på Alla Hjärtans Dag! Hoppas er dag har varit full av romantik och kyssar. Tänkte väcka min sambo ur soffdvalan för lite romance nu! Håll tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards