Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Anna - 22 februari 2007 19:17

Sambon befinner sig just nu i Globen för att se matchen. Håller verkligen tummarna för att HV71 ska vinna, det verkar som att de behöver alla tummar de kan få. Har väl inte gått hundra procentigt den senaste tiden för laget.Vi har inte kanalerna matchen sänds på så jag kommer sitta klistrad vid webbradion under kvällen.Kommer hålla er uppdaterade, var så säkra!Fasiken, DIF 1-0, lagom bra början! Varför sura, kvitteringen är ett faktum, 1-1I början av tredje perioden står det alltså 3-3. Är det spännande eller? Go HV, go, go!Satan, nu hängde sig radion. Vad står det? Jag får panik, vad händer där borta i Globen? Måste försöka lösa detta på nåt sätt. Typiskt!I 47:e minuten gör min svåger MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL härligt, synd att det resulterade i 4-4. Ändå väldigt bra jobbat kära svåger. Du är ju anledningen till att jag och sonen håller på HV, in the first place!

Av Anna - 22 februari 2007 11:56

Sonen sov hela natten, vilket verkligen var skönt! Nu sover han igen efter att jag lurat i honom kåvepeninet i hans yoghurt. Fick ringa sjukvårdsupplysninge i förmiddags när han kräktes upp medecinen för andra gången. Trodde man kanske skule kunna få en ny sort men så var det inte. Usch, det kändes lagom kul att bli dränkt i både hostmedecin och penicilin. Men nu funkade det bättre. Ful får man vara men inte dum...Pernilla kom i förmiddags för att vara mig behjälplig med sonen eftersom jag inte kan ta med honom ut. Behöver handla lite och fixa. Hon har gått nu men kommer tillbaka efter två och då måste jag gå till affären. Måste handla mer yoghurt så jag kan fortsätta lura lillkillen att ta medecinen. Hoppas han inte upptäcker det....Skönt är att han verkar vara på bättringsvägen, det är en stor fördel med penicilin, det verkar fort och som sjuk repar man sig ganska snart när man väl börjat få den. Hoppas nu på att han slipper kruppanfall i alla fall. Vad som helst (nästan) får hända, bara han slipper anfallen. De är vidirga!

Ovido - Quiz & Flashcards