Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Anna - 2 maj 2008 09:33

Åh vad det blir fint här hemma. Känns som att jag inte gjort någonting men jag har hunnit rensapapper, garderober, vikt, slängt och sorterat kläder. Jag har åxå tvättat en maskin, torkat damm, putsat och diskat lite. Känner att det går frammåt och skulle egentligen vilja göra klart allt innan jag sticker ner på stan, vet ju att jag kommer ha noll ork när jag kommer därifrån, men jag känner att jag vill slippa alla männsikor så jag tänker sticka ner så snart jag har duschat. Gäller bara att jag har disiplin nog att göra klart allt när jag kommer hem.

En dusch och en kopp kaffe måste jag ha innan jag tar cykeln. Bäst att agera i rask takt.


Av Anna - 2 maj 2008 06:39

Så skönt att vara ledig en fredag, men det blir inte att ligga på latsidan. Det ska tvättas- som vanligt, städas ordentligt, rensas i skåpen och garderober. Ska även försöka hinna ner på stan och kolla lite affärer.

Det ska visst regna under hela helgen, inte så kul men då passar det ju bra att vara inne och städa.

Ha en skön dag alla!


Ovido - Quiz & Flashcards