Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Anna - 4 maj 2008 19:27

Idag har det varit en såndär dag då man inte har nåt planerat utan bara gör det man känner för. Hur skönt som helst.

Sonen kom hem vid 13 tiden efter att varit hos farmor och farfar i flera dagar. Vi klädde på oss och gick upp till 4H-gården och kollade på djuren. Supermysigt. Sonen hade hur bråttom som helst och sprang omkring och visste inte riktigt vilka djur han skulle kolla på. När vi hade varit där ett tag gick vi till Karin och Sidde och fikade på filt i lekparken. Sidde bakade en kladdkaka och pojkarna lekte och busade med varandra. 

Men allt har ett slut, även om vi inte brukar hinna med när klockan ticka iväg så höll vi tiden ganska bra. Eftersom sonen inte varit hemma på flera dagar ville vi komma hem i tid och hinna få kväll i lgaom tid. Det funkade! Helt galet.

Nu har vi badat, ätit middag och lilleman sover som en liten prins i sin säng.

En helt skön söndag! 

Av Anna - 4 maj 2008 08:19

Hoppas det håller i sig hela dagen. Älskar när våren är här!

Av Anna - 4 maj 2008 07:10

Jaha då sitter jag som vanligt själv på morgonen och väntar på att det är någon som ska vakna. Johanna ligger och sover och sambon ligger och sover. Skitkul!

Vi hamnade helt spontant hemma hos Karin och Sidde igår. Sambon hade lagat alldeles för mycket mat till oss så jag ringde och frågade om de ätit. En liten stund senare var vi på väg hem till dem med våran pastasallad och sen var det fullt ös, hela kvällen. 

Vi spelade TP, kan inte minnas när jag gjorde det sist och det var hur kul som helst, fast det blev segt i mitten på den andra omgången. Jag somnade på soffan och sov hur gött som helst, varför är det alltid så. I mitt lag var Johanna och Sidde och sambon spelde med Karin och Fredrik, vi vann  första omgången och den andra orkade vi inte vänta på. Hem och i säng vid 01,30!

Herregud.

Så sitter man här och undrar varför ingen annan än jag är vaken vid denna tidiga timme...jag lär nog få vänta ett par timmar till innan jag hör morgonvakna folk tassa runt i lägenheten. 

Ovido - Quiz & Flashcards