Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Anna - 22 maj 2008 21:24

Shit vad Charlotte Perelli är bra. Jag får rysningar när jag hör och SER henne. Håller tummarna att hon tar hem hela skiten. Ska bli spännande att kolla Melodifestivalen på lördag, köpa hem tlite ost och vin och bara njuta i flera timmar av festivalyran från Belgrad. Åh vad det kommer bli underbart.





Rösta i min melodifestivalsomröstning förresten! 

Av Anna - 22 maj 2008 08:15

Det är bara torsdag, kan itne fatta varför veckan inte tar slut. Den västa dagen på hela veckan för mig är tosdagar. den innehåller många korta pass på rak med endast fem minuters raster emellan. Inte alls kul. Min mamma är hemma hos oss idag och tar hand om lilleman eftersom dagis är stängt. Åh vad jag skulle vilja vara hemma med dem i dag och bara göra mysiga saker. Men, så är det här i livet, nån måste ju jobba åxå.


I går var Johanna hos oss och hjälpte oss med vårat festprogram, vilket jäkla jobb detta har blivit. Trodde vi skulle hinna bli klara igår men det blev vi inte, trots stark insatts från Johanna. Håller tummarna att det blir klart i kväll, det måste ju kopieras upp åxå. Tack Johanna för all hjälp igår kväll.



Ovido - Quiz & Flashcards