Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Anna - 16 maj 2008 19:50

Tänk vad lite ansiktbehandling kan göra, jag mår hur bra som helst idag och har fått en del komplemanger. Inte helt väntat kan jag säga.

En av mina elever frågade om jag hade fixat ögonbrynen "de är skitsnygga", eh, ja jag var ju på ansiktsbehandling igår och hon fixade till mina vildvuxna buskar över ögonen. Måste hålla med, mina ögonbryn sitter helt plötsligt där de ska och ser helt magnifika ut.

En av mina kollegor sa att jag strålade, såg helt utvilad och superfräsch ut. Det känns helt galet. Jag har ju inte gjort nåt alls och egentligen är jag hur trött som helst och känner mig som en stor påse under ögat. Men tydligen av ansiktbehandligen en helt ny look åt mig och jag måste erkänna, damn I feel good! 

Ovido - Quiz & Flashcards