Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Anna - 2 oktober 2007 20:17

Har jobbat idag, på Kvarnen här i Uppsala. Det var jätteroigt men tyvärr kunde jag inte nuta av att vara utlånad till den butiken eftersom jag mådde skitdåligt hela dagen. Vet inte varför men jag har bara kännt mig håglös, less och illamående. Nu har jag dessutom dragit på mig en rejäl huvudvärk. Vet inte om förkylningen jag hade förra veckan kommit tillbaka eller om det är så att jag helt enkelt misskötte mig när jag var superförkyld att den kommit in i nån slags andra fas. Det säger ialla fall sambon...


Kom hem i alla fall efter en dag på jobbet och då har det återigen blivit vattenläcka i källaren. Så himla typiskt. De skulle precis börja suga upp vatten när jag kom hem. Nu har vi haft en blöt källaren sedan i lördags, inte så himla kul.


Ovido - Quiz & Flashcards