Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Anna - 6 oktober 2007 21:32

Jaha här sitter jag i soffan och kollar TV. Det är konstigt att det finns så mycket att se på en kördagkväll när det finns absolut INGET att se en fredagkväll. Har kollat på fim, Music and Lyrics, tyckte att den var helt ljuvlig. Vidare kolalde jag på dansen på SVT, Babben och nu Sing a long på

3:an, därefter följer Extra extra. Hela kvällen är späckad med härliga program.

Snart är det dock dags att krypa till kojs, längtar lite faktiskt. Är så himla trött, bara jobbar och jobbar om dagarna.

Av Anna - 6 oktober 2007 06:50

Det känns i hela kroppen när jag vaknar att jag jobbar hårt. Är helt slut. Igår kväll somnade jag 22,30 utslagen och utmattad. Orkade inte ens läsa ett kapitel i min bok. Idag är det en ny dag med nya friska tag på jobbet. Sambon jobbar åxå och har precis gått iväg. Nu har jag hela lägenheten för mig själv (lilleman är hos farmor och farfar), det är man inte van vid.

Skönt samtidigt som det är lite tyst.


Bäst att hoppa in i duschen så att jag inte fastnar framför facebook eller bloggen, tänkte att jag skulle slippa stressa iväg till jobbet idag.


Ha en skön lördag allesammans.

Ovido - Quiz & Flashcards