Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Anna - 17 oktober 2007 21:13

När jag gick från tunnelbanan i eftermiddags såg jag en massa grönköädda typer i fula hattar och utspökade till tusen. Tänkte att det var Hammarbyare allihop, sen kom jag på att de var från Nordirland. Kommer hem och sambon kan inte släppa blicken från TV:n i en sekund. Matchen verkar vara väldigt väldigt VÄLDIGT viktig, tydligen är det Sverige vs. Nordirland.

Jaha, då kan man ju lika gärna gå och lägga sig och läsa. Skittrist!!!

Av Anna - 17 oktober 2007 21:04

Idag har jag varit på skola i kuvudstaden och jobbat, ska vara där tills nästa fredag. Känns verkligen bra att kunna åka till samma ställe om mornarna istället för att alltid komma till nya platser, nya elever och ny skola. Dessutom har jag haft sån tur att jag faktiskt varit där tidigare så jag mindes några elever och vissa kom till och med i håg mig. Helt underbart.

Slutade tidigt så jag åkte in på stan och kollade lite i affärer, hittade två tröjer... äntligen, som jag handlade på presentkortet jag fick i födelsedagspresent för typ en månad sen. Dessutom har jag lite pengar kvar så då kan jg kanske hitta ett par jeans åxå, om jag har tur.


15,45 träffade jag Cecilia på Fridhemsplan. Hon utbildar sig till dermotolog så jag hade bokat en ansiktsbehandling klockan 16 hos henne. Så fort vi såg varandra började vi skratta och sen var det inte tyst många sekunder. Skitkul att träffas och prata om allt vi inte pratat om under ett par år då vår kontakt har varit lite begränsad och sen var det verkligen superskönt att bli ompysslad. Känner mig som en bebis i ansiktet, alla äckliga porer är numera rena och fina. Måste försöka göra detta lite oftare, hoppas du kan påminna mig att boka tid Cecilia!



Ovido - Quiz & Flashcards