Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Anna - 12 oktober 2007 21:06

Shit vad kallt det har varit idag. Nu sitter jag med varmt te, filt och tända ljus här i soffan och halv kollar på Idol medan jag försöker värma mig... Kan inte fatta att det blev så himla kallt med en gång. I går morse var det faktiskt frost, idag ingen frost men blåst som går rakt in i skelettet, mössa och vantar på helt enkelt.

Precis när jag skulle cykla till bussen i eftermiddags började det såklart att regna åxå, men det kom inte som en överrakning, det regnade ju typ av och till under hela dagen.


Sambon och Lilleman är hos mina föräldrar och äter god middag och dricker gott vin. Sambon har lovat att hjälpa till med båten i morgon, tur att det packades ner en hel del varma kläder för det kommer inte vara skönt nere vid hamnen i morgon...

Av Anna - 12 oktober 2007 07:46

Tänk vad veckorna går fort. Vi är redan inne i mitten av oktober, typ sex veckor kvar (?) tills adventsljustakarna ska plockas fram och julhandeln drar i gång på riktigt. Me like!!


I dag är det jobb igen på agendan, känns som att min blogg bara handlar om jobb nuförtiden, men denna vecka har varit extrem. I morgon lördag är det sjätte dagen i rad som jag jobbar. Egentligen är det helt emot Systembolagets regler, men så blir det ibland. Idag börjar jag inte förrän 14,45 så innan det har jag tänkt städa lite, måste göra fint till helgen.


Sambon och lilleman ska åka och hjälpa mina föräldrar med båtupplägningen, nu är det verkligen höst, i helgen så jag blir själv ikväll och i morgon förmiddag. Kan vara lite skönt det åxå.

Ovido - Quiz & Flashcards