Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Anna - 4 oktober 2007 18:41

...det har varit i dag, underbart höstväder, som gjort för promenad. Klarblå himmel, varma vindar och allmänt skön luft. Vi tog en lång och skön promenad i eftermiddags ner på stan och gjorde lite ärrenden. På väg hem gick vi förbi Johannas jobb och hon gav mig mina födelsedagspresenter. Helt underbar duschcreme och Mia Törnbloms bok om självkänsla. Helt superbra grejer att få nu när det är höst och mörkt. Har inget badkar men Johanna kommer få i lägenheten hon ska flytta till i november så då ska jag komma dit med min underbara duschcreme och min nya bok om självkänsla och bara bada, bada, bada, bada, bada, bada, bada, bada. Great!


Senare udner eftermiddagen har jag städat, inte helt ovanligt kanske....

Ovido - Quiz & Flashcards