Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Anna - 20 oktober 2007 20:42

Det är inte bara Svavagallerian här i stan som har jubileum idag. Jag har bloggat i ett år i dag. Shit vad tiden går fort, är man gammal när man säger så?

Tack för alla fina kommentarer jag fått av er under detta år. Jag kommer inte sluta blogga, även om jag fastnat starkt för facebook, men jag kommer inte ge upp. Älskar att skriva ner mina tankar och funderingar.

Kul att ni orkar läsa!


Kram på er alla ni som läser min blogg.

Av Anna - 20 oktober 2007 20:36

...som idag fyllde 15 år. Jag, sonen och Pernilla satt och fiakde mitt under lunchtid och helt plötsligt sitter en mängd kändisar runt oss, ialla fall två bekanta ansikten, Naken Janne (Farmen, minns ej vilket år) och Mojje från TV4:as barnprogram Lattjo Lajban. Efter att vi fikat klart begav vi oss till scenen där Mojje upträdde. Helt galet, längst fram var det inte ett barn som stod, bara morsor som skrek med i Mojjes tokiga låtar. Pernilla och jag sjöng åxå med, men vi stod INTE längst fram. Sonen satt på mina axlar och klappade händerna, tur att man har barn i sådana lägen.

Lägger in två bilder på Mojje ialla fall.

Måste bara meddela, jag var absolut inte fram och tiggde autograf.

Bara så ni vet!

Av Anna - 20 oktober 2007 08:36

Det känns som det var evigheter sen jag var ledig en lördag, har ju jobbat vå lördagar irad så det var inte igår jag hade en sån här dag. dessutom ser det ut att bli kanon väder idag. En skön, ledig lärdag i det perfekta höstvädret. Kan det bli bättre?

Jag ska alldeels strax få besök av Pernilla och tillsammans ska vi gå ner på stan och inskafa en overall till Lilleman. Blir hur skönt som helst att gå en promenad i detta väder samtidigt som jag får umgås med min son och med en nära vän. Det var verkligen inte i går.


Ovido - Quiz & Flashcards