Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Anna - 16 oktober 2007 18:44

Här är min lilla underbara kille. Glad och busig, precis som vanligt.

Av Anna - 16 oktober 2007 18:32

Idag har det verkligen varit skönt att vara ledig. Inget jobb alls, underbart.

Sonen och jag stegade iväg till Öppna förskolan i morse så sambon skulle få lite vila, när jag ändå var ledig. Efter lek och skoj på öppna förskolan mötte sambon upp oss och vi gick tillsammans ner på stan. Skulle försöka hitta lite kläder att ha på mig nu när jag ska lång vicka, men det var inte så lätt. Hittade ingenting, himla trist.

Åt lunch på Kina resturang och det blev som vanligt alldeles för mycket, men gott var det och vi blev mer är mätta. Fortsatte att gå i lite fler affärer och sedan begav vi oss hemmåt.

Nu är det kväll och lilleman är nyduschad och sitter och myser i pappas knä, själv har jag lite tid till att förbereda infr morgondagen.

Ovido - Quiz & Flashcards