Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Anna - 5 juli 2007 08:40

Nu efterlyser jag några bra böcker att ta medpå semstern. Om en och halv vecka åker vi till Finland och jag behöver nåt att läsa. Har visserligen ett par olästa böcker i bokhyllan, Historien om Mao till exempel, men den känns alltför tung att bara läsa lixom. Nån som har ett bra boktips eller två? Alla förslag är välkommna!

Av Anna - 5 juli 2007 07:53

Vaknade i morse och upptäckte att klockan var strax innan sex. Kände mig extremt utvilad vilket jag inte gjort på länge faktikst. Kanske kan detta bero på att sonen sovit hela natten i sin säng, nåt som han inte gjort på väldigt väldigt väldigt länge. Han har under nästan hela juni somnat i sin säng och vaknat i panik och vi har efter många om och men tagit in honom till oss. Vi bor ju trots allt i lägenhet och vill helst inte att grannarna ska ringa störningsjouren. I natt sov han alltså i sin egen säng och jag kunde vakna utvilad trots den tidiga timmen. Känns kanon.

Bra väder är det idag åxå så jag tror vi går ut och leker lite i parken när sonen sovit sin förmiddagslur.

Ovido - Quiz & Flashcards