Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Anna - 7 juli 2007 09:25

Idag ska vi till mina föräldrar och fira mamma som fyller 60. Egentligen fyller hon inte förrän nästa vecka men det var lättare att ta denna helg eftersom vi alla kunde då. Vet inte om det kommer bli så mycket fest, men närmaste familjen och god mat med tillhörande gott vin- är väl ändå ganska festligt. Min bror, hans fru och deras lilla going Eric är redan där, de kom upp i torsdags natt från Skåne. Vi ska åka efter lunch så sonen kan sova middag i bilen.

Som vanligt har jag problem med att packa och samma väderfrågor dyker upp, vad blir det för väder? Kommer det regna? Vara kallt eller kommer solen skina? Just nu är det varmt med regn i luften, måste nog packa lite extra kläder till sonen. Jag kan ju gå i uppvikta jeans även omdet blir varmt. Ja, nu måste jag återgå till detta bekymmer jag tycks ha vareviga gång vi ska någonstans.

Ovido - Quiz & Flashcards