Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Anna - 8 februari 2008 18:05

Innan klockan ens hann slå 18 och Bollibompa börjat på TV hade lilleman hunnit somna. Verkar som han haft en jobbig dag på dagis. Inte undra på att han varit gnällig hela eftermiddagen. Nu ligger han och sover här bredvid mig på soffan. När han hade somnat tog jag på honom hans pyjamas. Nu gäller det bara att han inte vaknar vid 5,30 i morgon bitti. Det vore inte så kul, men det återstår att se. Vi ska ju resa lite i morgon så kanske kan man slumra till lite på tåget, om så skulle vara fallet.

Jag och Karin hade planerat att vi skulle ses i eftermiddag men jag avbokade, var själv alldeles för trött och det verkar ju som att lilleman åxå skulle varit för trött för en playdate.

Kolla vad gott han sover, min lilla prins! 

Av Anna - 8 februari 2008 12:26

...har världens halsont. Trist att vara på jobbet med ont i halsen, jobbigt att svälja. Kanske ska köpa en glass på vägen hem.

Jobbigt att bli sjuk såhär inför helgen, men det är bara att bita iho. Helgen börjar förresten om 30 minuter. Ska bli skönt. Åker till mamma och pappa i morgon för iddag med lilleman. Sambon drar till fjälls i eftermiddag så då vill jag ha lite sällskap av mina päron.

Ovido - Quiz & Flashcards