Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Anna - 22 februari 2008 20:05

Nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet. Har min favoritpaj i ugnen och längtar verkligen efter att få sätta tänderna i den. Ska bli så himla gott. Tror faktiskt att sambon skulle handla lite godis åxå, var tydligen billigt denna vecka, jag som hade bestämt mig för att inte äta mer sånt. Ja ja en gång i bland kan man väl få det....

Tänk att det äntligen är fredag. Jag jobbar inte förrän måndag nästnästa vecka. En, av många, fördelar med att vara lärare. Ska bli så himla skönt. Inte har jag nåt inplanerat heller så det kommer bli en lugn och skön sportlovsvecka för mig. Helt underbart!

Nu måste jag kolla (och lukta) på min ljuvliga paj!

Av Anna - 22 februari 2008 18:00

Ett tydligt tecken på att Lilleman äntligen mår bra är att han dansar till bollibompa signaturen. Han blir alltid lika glad när han ser den gröna Bompa Draken studsa fram i Tvrutan. Men Bompa var hotat, för en liten stund sedan var det myrornaskrig i stället för bild. Lagom kul, han har säkert längtat hela veckan efter att vara vaken när hans favvis program börjar.

Tack så jättemycket Pernilla för all hjälp vi fått under veckan. Vad skulle vi göra utan dig?  Hoppas det inte varit förmycket besvär. Tack än en gång, du är verkligen guld värd!

Ovido - Quiz & Flashcards