Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Anna - 2 mars 2008 18:43

Helgen har som vanligt bara sprungit i väg. Redan söndag, känns som att jag blir lika förvånad varje gång. I morgon är det måndag och ny vecka, jobbvecka. Det känns skönt efter en veckas ledighet.

I lördags åkte vi ialla fall till Köping för att hälsa på Jessica och Jimmy och självklar lilla goa Nellie (född 8 februari). Herregud vad söt hon var, så liten. Livmodern hoppade ett par meter (?) när man höll i den lilla tösen. Gud va hon var fin. Tack för en trevlig lördag Jessica, det är alltid lika kul att ses och tiden bara rinner iväg.

Sov i Mariefred hemma hos föräldrarna. Hade tänkt att det skulle bli en supermysig lördagkväll men sambon somnade när han nattade Lilleman så det var bara att krypa till kojs för mig med. Åh vad jag sov gott. Länge sedan jag sov så gott, kan kanske berott på att jag sov på golvet och inte med en liten son liggandes tättintilll som sparkas hela natten.

I dag har vi varit på en liten utflykt till Taxinge Slott och fikat. Man blir lite knäpp av att gå runt och kolla på alla goda gosaker som finns att snaska på. Efter fika och promenad bland hästar  åkte vi tillbaka till huset och åt lunch. 

Nu är vi ialla fall hemma och det är så hinla skönt. Vi kom dessutom hem i god tid så det kommer hinnas lägga fram kläder inför morgondagen åxå. Med handen på hjärtat så måste jag erkänna att det kommer bli skönt att komma tillbaka till jobbet. 

Ovido - Quiz & Flashcards