Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Anna - 15 mars 2008 21:16

Vi har varit på äventyr idag, jag och min lilla familj. Först åkte vi till IKEA och handlade ljus, vidare till Plantagen och sen till Rusta. Vi handlade lite Påskgrejer, man måste ju pynta nu när man har barn. Vill inte att sonen aldrig sett en låtsas kyckling under hans barndom. Hem med bilen och ner på stan. SM FINAL i BANDY så vi hängde med alla halvt berusade männsikor bort till Studenternas för att kolla på folk. Visserligen var det mer drag förra året trots att det var en söndag men det var kul att kolla ialla fall. Jag kände mig riktigt präktig när jag gick med sambo och barnvagn. Men det var kul.

Käkade lite lunch och sedan gick vi hem till Johanna som i veckan efterlyste att hon inte hade någon att baka åt så jag erbjöd mig att hon kunde baka åt mig. Man måste ju ställa upp för sina vänner, eller hur? Hembakta muffins av olika sorter och kvalitet. Supergoda var de ialla fall.

Hemma fixade vi middag och nu kollar vi på Melodifestivalen.

Håller tummarna för Charlotte Perelli, spännande. Hoppas, hoppas, hoppas!

Ovido - Quiz & Flashcards