Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Anna - 3 mars 2008 17:41

Första dagen efter ledighet är alltid extra jobbig. Idag har jag hunnit med massor, kopierat, beställt film, haft prov i 8:an (det var inte det lättaste jag gjort) och handlat till Hemkunskapen. Dessutom har jag bokat datorer och videovagn. Nu ska det bli filmvisning för både 6:or och 8:or. Träffade skolsyster för att få en koll på min numera halvt bortflagande solbränna som bara kliar och kliar. Fick även lite salva till mitt nickeallergi utslag jag har på handleden. Nu ska det väl ändå sluta klia.

Är hemma nu efter en ganska händelserikdag och det känns jätteskönt.  Lugn skön kväll, sambon jobbar så det är jag och Lilleman.

Skulle vilja sova men måndagar är ju bästa TVdagen så det blir inte att krypa till kojs tidigt i kväll inte.

Ovido - Quiz & Flashcards