Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Anna - 8 januari 2007 22:04

Jag blir inte klok på apfastigheter, våran hyresvärd alltså. Efter årskiftet skulle vi få tillgång till parkeringsplats med elplint. Kanon tänkte vi, det kan ju bli en kall vinter. Ja eller hur!Hur som helst, idag skulle vi parekera bilen på dess plats men det visade sig att nyckeln inte passade. Jag och Pernilla skulle ner på stan och fixa lite grejer så jag passade på att gå upp och prata med värden om nyckeln, när vi ändå var på stan. Då har de ingen nyckel som passar, vad hon vet! What? Jag fattar ingenting. Hur kan man hyra ut en p-plats till någon och dessutom ta betalt i förväg om man inte VET att det verkligen finns en nyckel som passar. Det skickades visserligen en nyckel till oss i samband med kontraktet men den funkade inte. Fick med mig två nycklar hem för att prova. Är detta ett skämt? Det verkar ju nästan som det men tyvärr är det sanning. Jag fattar ingenting. Snacka om att de är idioter, jag blir galen. I morgon blir det med andra ord tvunget att smyga omkring bland bilarna och testa nycklar som en annan inbrottstjuv. Nä, fan vad pinsamt.

Ovido - Quiz & Flashcards