Alla inlägg den 31 januari 2007

Av Anna - 31 januari 2007 21:37

Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag drömma om att jag skulle se denna hemska film. Är det någon som sett den?För typ tre veckor sedan såg jag "Borat" som gäst hos Jey Leno en morgon när jag inte ville se fyrans tråkiga spel programm och då var han, "Borat", där och det visades en del snuttar från filmen. Tänkte då för mig själv att det verkade vara den konstigaste filmen som någonsin gjorts. Dessutom skulle Martha Stweart visa "Borat" hur man bäddade sängen, jag började fundera på vad det var för en idiot som inte ens kunde det. Hur som helst. Nu i helgen när min sambo var hemma själv och tydligen hade astråkigt, gick han ner till grannnen och lånade lite film. Tror att han somnade i soffan och missade hela filmen, och nu ville han kolla. Det var den mest märkliga film jag någonsin sett. Lite rolig ibland men mestadels tror jag att det varit en dåre som varit med och gjort den. Hur kan sådan skit få framställas?

Av Anna - 31 januari 2007 15:57

Idag har jag lilleman och jag umgåtts med Karin och Simon, det är alltid lika kul. Vi hade bestämt träff för promenad klockan 12, 30- så det blev lite strssigt med lunchen men det funkade. Hann till och med diska efteråt. Vi började med att proemera runt här i Gränby grönområde. Vi var nog ute i en och en halv timme, skönt. Det var inte så kallt heller. Pojkarna sov under promenaden och vi babblade på om allt och inget.Därefter hängde de med hem till oss och vi lekte en stund i sonens urmysiga rum som vi inrett och sedan fika på det. Det är alltid lika underbart att umgås med Karin, tiden bara rusar iväg och vips var klockan 15, 40. Nu har de precis gått och sonen sover efter all lek och allt stoj. Det är inte klokt vad pojkarna vuxit sedan vi träffades sist (ok, det var igår men jag menar sen vi riktigt umgicks). Simon lekte i lära- gå- stolen och sonen härjade fritt på golvet. Det är lite speciellt med Simon eftersom jag sett honom sedan han var typ två månader, kul att följa ett barnsutveckling utifrån. Det är väldigt skönt att ha en mamma kompis som man kan prata med allt som rör bebisar med, samtidigt som man kan babbla på om allt annat som händer i livet.

Ovido - Quiz & Flashcards