Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Anna - 19 januari 2007 19:45

Det är inte klokt vad en vecka går snabbt. Nu är det fredag igen och jag var uppe med tuppen för att väga mig. Har inte varit är sedan den 23:e december. Minus 3,6 stod det på vågen. Nu har jag alltså tappat 13,6 kilo! Herregud, vart har de tagit vägen? Känns väldigt bra dock!Firade med att handla ett par nya svarta byxor (jag älskar svarta byxor).Jag och Johanna träffades på Åhelns för att fika på förmiddagen, det var som vanligt jättemysigt att träffa henne, vi har alltid mycket att prata om. Därefter gick vi ett varv på stan och sedan åt vi lunch med Liza på VG:s nation. Maten var ok men det var jäkligt kallt inne i matsalen. Tur att vi inte stannade så länge. Efter lunchen fortsatte vi på stan och HM, det var där jag hittade mina byxor. Att shoppa med Johanna är verkligen underbart. Hon har den bästa stilen och smaken dessutom- det är bäst av allt är hon ärlig. Hon säger om det funkar eller inte och hon säger alltid ärligt om kläderna passar eller inte. Känns så skönt. Bättre shoppingkamrat man inte ha.Handlade middag på Hemköp, det var värst vad det var omgjort där inne. När jag stod i kön för att betala kom en människa fram, ställde sin vagn framför mig och frågade om det var ok att hon gick före, hon hade bara en ost. Ja men herregud- alla som var bakom mig så? Jag kan väl inte bara släppa fram folk. Sa att jag hade bråttom till bussen, a lie! Jag visste inte ens när min buss skulle gå. Sånt gillar inte jag, ta förgivet att det är ok. Nä, är det kö ska man väl ställa sig sist! Fattar ingenting.

Ovido - Quiz & Flashcards